A pessimist sees a difficulty in every opportunity An optimist sees opportunity in every difficulty

Monday, May 9

Hamburg Weekend Out

Assalamualaikum and haaaaai semua

Tudiaaa lama xjenguk blog. Busy sikit. Busy lah sangat kan. Padahal boleh ja duk jalan2 sesana sini kan. Nk update blog tp mood tu xdtg bila dah sampai kat umah. Time dalam bus dalam kelas memang duk terpikir nak tulis memacam (Nampak sangat kelas bosan opps). Sampai rumah nampak katil nampak Youtube, ke laut la blog haha.

Okay ni saja nak share kat korang macam mana rupa Hamburg. Saya dah jejak Hamburg ni berpuluh kali dah sebab dekat ja. Tapi haritu ada kawan datang rumah. Dia baru abis menamatkan Bachelor dia alhamdulillah clap3. Tahniah2 Seorang lagi engineer wanita wujud di muka bumi. So kami decide p Hamburg la ala2 celebrate penat lelah 5 tahun bertungkus lumus berlemuh berpeluh dan segala ber lagi untuk menyiapkan Bachelor.

So 

WELCOME TO HAMBURG!


" Dan orang-orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana memenuhi kehendak agama Kami, sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan-jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredhaan) dan sesungguhnya (pertolongan dan bantuan) Allah adalah berserta orang-orang yang berusaha membaiki amalannya."
[29:69]

1 comment :